W przyszłym tygodniu wystartuje intensywna kampania
reklamowa serwisu nocoty.pl. Wystąpią w niej takie gwiazdy, jak Doda,
Pudzian i Isis Gee, które powiedzą o sobie coś, czego zupełnie byśmy
się po nich nie spodziewali. Coś, na co można zareagować jedynie
stwierdzeniem: „No co ty!?” To pierwsza tego typu akcja w Polsce, kiedy
gwiazdy występują w kampanii reklamowej serwisu plotkarskiego. To
również pierwsza kampania reklamowa, w której gwiazdy pokazują, jak
duży dystans mają do siebie i do tego, co się o nich pisze.
Kampania
reklamowa serwisu nocoty.pl jest kampanią wizerunkową o mocno
intrygującym charakterze. Jako główni bohaterowie występują w niej
piosenkarka Doda (wyznająca, że jest grzeczna), Pudzian (który
przekonuje, że nie ma siły) i reprezentująca Polskę na tegorocznym
konkursie Eurowizji piosenkarka Isis Gee (która twierdzi, że mówi po
polsku). Hasła pojawiające się przy każdej z gwiazd są tak
nieoczekiwane, że jedyną reakcją użytkownika jest niedowierzanie
wyrażone sformułowaniem No co ty!? – które jednocześnie jest nazwą
promowanego serwisu.
„Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na kampanię reklamową serwisu, który nie ma żadnych związków z marką WP.” – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce. „Nieprzypadkowo
do tego celu wybraliśmy nocoty.pl. Serwis, uruchomiony zaledwie pół
roku temu, ma bardzo duży potencjał i liczymy, że kampania z udziałem
gwiazd pierwszego formatu zapewni mu jeszcze silniejszą pozycję na
rynku. Nie ukrywam, że zamierzamy walczyć o pierwsze miejsce w tej
kategorii.” – dodaje Joanna Pawlak.
Kampania reklamowa
kierowana jest do osób zainteresowanych tematyką szeroko pojętego
show-biznesu, przede wszystkim do młodzieży i kobiet w wieku 25-35,
korzystających z Internetu i pochodzących z największych aglomeracji w
Polsce. Prowadzona będzie między innymi w takich aglomeracjach, jak
Trójmiasto, Warszawa, Kraków czy Poznań.
„Nie ukrywam,
że inspiracją do tej kampanii był dla nas doskonale znany wszystkim
internautom (bo obejrzany łącznie prawie 20 mln razy) filmik „I’m
F***Ing Matt Damon”. Zastanawialiśmy się, czy polskie gwiazdy mają do
siebie tyle dystansu, co Matt Damon, Ben Affleck, Brad Pitt czy
Harrison Ford. Okazało się, że tak!” – mówi Natalia Hatalska, Kierownik Zespołu Komunikacji w Wirtualnej Polsce. „Cieszę
się, że do kampanii udało nam się pozyskać prawdziwe gwiazdy (a nie
sobowtórów) i to w dodatku takie, które nie schodzą z pierwszych stron
gazet. Praca z Dodą, Isis Gee i Pudzianem była dla nas fantastycznym doświadczeniem.”
Kampania
ruszy 16 maja. Prezentowana będzie w prasie, radiu, Internecie i na
nośnikach outdoorowych. Obecnie prowadzone są działania online z
zakresu marketingu wirusowego.
Hasła:
Doda: Jestem grzeczna
Isis Gee: I can speak Polish
Pudzian: Nie mam siły
Kreacja:
Agencja reklamowa Touchpoint RC
Zakup i planowanie mediów:
Marek Gawdzik, Specjalista ds. planowania mediów, Zespół Komunikacji WP
Serwis nocoty.pl to plotki o panach i paniach, galerie zdjęć, multimedia, katalog
gwiazd. Kierowany jest do wszystkich miłośników „światowego życia”,
uwielbiających błysk fleszy, czerwone dywany, niesamowite historie
miłosne, małe i większe gwiazdorskie skandale.