Bo każda kobieta jest mistique
Każda chwila jest mistique pod warunkiem, że w bieliźnie MISTIQUE, która wchodzi na rynek polski.
Autorem akcji promocyjnej oraz witryny internetowej prezentującej kolekcję wiosna-lato 2008 marki bielizny MISTIQUE jest Agencja Mobijoy! Aktywności skoncentrowane są na budowaniu relacji i zainteresowania marką. Wszystkie kanały komunikacji odsyłają na zaprojektowaną i zrealizowaną przez Mobijoy! stronę internetową www.mistique.eu, na której oprócz najnowszej oferty zamieszczone zostały m.in. porady dotyczące doboru bielizny, sekcja – „Być kobietą” – w której opisywane są kobiece fascynacje i drobne przyjemności, a także wirtualna „Przymierzalnia”.
Wierzymy, że pomysły zaproponowane przez Mobijoy! i zamieszczone na naszej witrynie internetowej będą inspiracją dla naszych klientek. Porady ekspertów i interaktywna „Przymierzalnia” pozwolą nam przybliżyć świat bielizny Mistique – zgodnie z naszym hasłem reklamowym – Let every moment be MISTIQUE! - powiedziała Katarzyna Tajchman Brand Manager marki Mistique.
Mistique to nowa marka na rynku bielizny, wprowadzona we wrześniu 2006. Marka skierowana jest do eleganckich, wymagających kobiet. Mistique to piękne wzornictwo, kolorystyka, najwyższej jakości materiały oraz szeroki wybór krójów/fasonów dopasowany dla różnych sylwetek. Marka dzieli się na trzy linie: Elegance, Romance i Fashion. Jest dostępna w niemal 40 salonach firmowych oferujących produkty Atlantic i Mistique oraz w 65 stoiskach firmowych partnerów handlowych firmy Atlantic.
Dodaj komentarz