COMME DES GARÇONS WE WSPÓŁPRACY Z H&M...
Założycielka domu mody Comme des Garçons i jego główna projektantka, Rei Kawakubo, stworzy tej jesieni gościnną kolekcję designerską dla H&M. Słynna i podziwiana za swoją kreatywność i artyzm Rei Kawakubo zaprojektuje linię damską i męską oraz kilka ubrań dla dzieci. Kolekcja obejmie też dodatki i ekskluzywny zapach damsko-męski.
"Zawsze interesowała mnie równowaga pomiędzy twórczością a biznesem. Jest to pewien dylemat, chociaż dla mnie tworzenie było zawsze na pierwszym miejscu. Praca dla H&M to fascynujące wyzwanie, ponieważ pozwala zmierzyć się z tym dylematem i być może pomoże go rozwiązać," powiedziała Rei Kawakubo, Comme des Garçons.
"Już od dawna pragnęliśmy nawiązać współpracę z Rei Kawakubo i jesteśmy zachwyceni, że się na nią zgodziła. Mamy wielki szacunek dla jej filozofii mody, kwestionującej zakorzenione wzorce i podziwiamy jej artystyczne podejście do projektowania. Szczególnie ekscytujące będzie zaprezentowanie kolekcji Kawakubo w jej ojczyźnie przy okazji naszego debiutu w Japonii," tłumaczy Margareta van den Bosch, creative advisor, H&M.
Światowa premiera kolekcji będzie mieć miejsce na początku listopada podczas otwarcia drugiego sklepu H&M w Tokio w Japonii. Na pozostałych rynkach H&M kolekcja pojawi się kilka dni później.
Comme des Garçons Ltd założono w roku 1973, jako firmę opartą na kreatywności i oryginalności. Zawsze przełamując granice i kwestionując status quo, Comme des Garçons produkuje obecnie 14 różnych marek, zatrudnia prawie 700 osób i posiada sklepy w ponad 25 krajach.
Firma H & M Hennes & Mauritz AB (H&M) została założona w Szwecji w roku 1947 i jest synonimem wysokiej jakości aktualnej mody w przystępnych cenach. H&M posiada szeroką gamę produktów podzieloną na wiele konceptów damskich, męskich, młodzieżowych, dziecięcych i kosmetycznych. Firmowe kolekcje odzieżowe są tworzone przez własnych projektantów, grafików i zaopatrzeniowców. H&M zatrudnia ponad 68 000 osób i prowadzi ponad 1500 sklepów w 28 krajach.
Dodaj komentarz