Hurtimex buduje sieć franczyzową
Łódzki producent odzieży dziecięcej za pieniądze pozyskane z kwietniowej emisji akcji na NewConnect chce rozbudować sieć sklepów franczyzowych. Docelowo spółka chce otworzyć dwieście salonów marki tup-tup w całej Europie. Hurtimex rozpoczyna rozwój sieci sprzedaży od dziesięciu sklepów franczyzowych w 2008 r. Liczba ta będzie powiększać się co roku o kilkanaście punktów sprzedaży. Strategia rozwoju firmy zakłada, że za siedem lat zostanie otwartych dwieście sklepów franczyzowych w Polsce i poza granicami kraju. Aktualnie Hurtimex posiada dwa salony firmowe marki tup-tup i jedenaście patronackich oraz około dwieście stale współpracujących odbiorców na terenie całej Polski. Zagraniczna sieć składa się ze 100 punktów rozmieszczonych w całej Europie. Jarosław Kopeć, członek zarządu Hurtimexu podkreśla: - Za pieniądze pozyskane z emisji akcji rozbudujemy sieć sprzedaży. Wybraliśmy franczyzę jako najszybszy sposób realizacji naszych zamierzeń. Dzięki temu zwiększymy rozpoznawalność marki tup-tup. Zakładamy wzrost sprzedaży o nawet 15 procent rocznie, a zysk netto średnio o 30 procent w skali roku. W tworzącej się sieci będą przeprowadzane badania rynku i preferencji klientów. Zdobyta w ten sposób wiedza wpłynie na dalszy rozwój asortymentu firmy. |
Dodaj komentarz