Masz ochotę?
PZ Cussons Polska S.A., właściciel marki Luksja, uruchamia kampanię nowej linii kosmetyków.
Promocja linii Luksja Rituals ma pomóc w osiągnięciu celu producenta,
którym jest podwojenie udziałów wartościowych w segmencie żeli pod
prysznic. Telewizyjna premiera spotu reklamowego zaplanowana została
na 16 maja. Działania reklamowe obejmą też prasę, kina oraz POS-y.
Spot w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej będzie emitowany m.in.
w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TV4 TVN7, POLSAT oraz kanałach TVN Style, Ale
Kino i Zone Club. Dodatkowo, od 6 czerwca kampania wystartuje
w sieciach kinowych Multikino i Silverscreen, gdzie pokazywana będzie
45-sekundowa wersja filmu. Reklamy obecne będą również w prasie
kobiecej, a w fitness klubach oraz na basenach pojawią się próbki żeli
w dyspenserach. Kreację kampanii powierzono agencji BBDO Warszawa,
a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.
"Wzmacniamy inwestycje w promocję marki. Przygotowaliśmy cztery nowe
warianty żeli: Thai Fusion, Japanese Spa, Bali Escape, Indian Spice,
inspirowane popularnością spa wśród konsumentek" – mówi Anna Rogalska,
szefowa działu Marketingu PZ Cussons Polska S.A. "Liczymy, że
poświęcona im kampania pozwoli zdecydowanie zwiększyć udziały Luksji
w tym segmencie" – dodaje.
Materiały przygotowane na potrzeby kampanii podkreślają egzotyczne
zapachy żeli i efekt kusząco pięknej skóry, jaki pozwalają uzyskać
produkty Luksja Rituals. Poza tym, twórcy kampanii w subtelny
i dowcipny sposób krążą wokół relacji damsko-męskich, pokazując –
między innymi w spocie telewizyjnym – co potrafi zdziałać Luksja.
Dodaj komentarz