• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Wszystko dla kobiet - czyli czego Wam potrzeba

Wszystko dla kobiet - czyli czego Wam potrzeba

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Masz ochotę?

PZ Cussons Polska S.A., właściciel marki Luksja, uruchamia kampanię nowej linii kosmetyków.

Promocja linii Luksja Rituals ma pomóc w osiągnięciu celu producenta, którym jest podwojenie udziałów wartościowych w segmencie żeli pod prysznic. Telewizyjna premiera spotu reklamowego zaplanowana została
na 16 maja. Działania reklamowe obejmą też prasę, kina oraz POS-y.

Spot w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej będzie emitowany m.in. w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TV4 TVN7, POLSAT oraz kanałach TVN Style, Ale Kino i Zone Club. Dodatkowo, od 6 czerwca kampania wystartuje w sieciach kinowych Multikino i Silverscreen, gdzie pokazywana będzie 45-sekundowa wersja filmu. Reklamy obecne będą również w prasie kobiecej, a w fitness klubach oraz na basenach pojawią się próbki żeli w dyspenserach. Kreację kampanii powierzono agencji BBDO Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.

"Wzmacniamy inwestycje w promocję marki. Przygotowaliśmy cztery nowe warianty żeli: Thai Fusion, Japanese Spa, Bali Escape, Indian Spice, inspirowane popularnością spa wśród konsumentek" – mówi Anna Rogalska, szefowa działu Marketingu PZ Cussons Polska S.A. "Liczymy, że poświęcona im kampania pozwoli zdecydowanie zwiększyć udziały Luksji w tym segmencie" – dodaje.

Materiały przygotowane na potrzeby kampanii podkreślają egzotyczne zapachy żeli i efekt kusząco pięknej skóry, jaki pozwalają uzyskać produkty Luksja Rituals. Poza tym, twórcy kampanii w subtelny i dowcipny sposób krążą wokół relacji damsko-męskich, pokazując – między innymi w spocie telewizyjnym – co potrafi zdziałać Luksja.

22 maja 2008   Dodaj komentarz
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Gadzetoman76 | Blogi