Pobudź Faustynę
Rozpoczęła się kontrowersyjna kampania internetowa Zdrovit Activ Logic "Pobudź Faustynę".
Jej bohaterką jest zasypiająca nad książkami Faustyna, która
przygotowuje się do nadchodzących egzaminów. Faustyna potrzebuje
dopalacza (witamin, guarany i ALC zawartych w Activ Logic) i pobudzenia
przez internautów.
W serwisie pobudz-faustyne.pl, na wybranych stronach internetowych
oraz w 4Fun.tv publikowane są codziennie nowe, dwuznaczne hasła.
Bohaterka strony reaguje na komendy typu "uderz w kimono" czy "puść
pawia".
Autorem strategii komunikacji, koncepcji kampanii, kreacji oraz strony internetowej jest agencja Media Contacts. Kampanii internetowej towarzyszą działania z zakresu buzz marketingu.
Zachęcam do bojkotu produktów marki Zdrovit i produktów reklamowanych w kampaniach agencji Media Contacts - tylko w taki sposób można dotrzeć do "kreatywnych" twórców reklam i równie "kreatywnych" zleceniodawców.
Nie kupując produktów reklamowanych w taki sposób (lub reklamowanych przez agencje tworzące taką żenadę) możemy uczynić naszą przestrzeń - pełną reklam - bardziej znośną.
Swoje odczucia wyrazić można również mailowo pisząc do zleceniodawcy - w tym przypadku na adres marketing@naturprodukt.pl
Dodaj komentarz