• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Wszystko dla kobiet - czyli czego Wam potrzeba

Wszystko dla kobiet - czyli czego Wam potrzeba

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Randka z Ostrym Zboczkiem

Agencja Hand Made przygotowała pierwszą w historii kampanię reklamową sieci restauracji Fabryka Pizzy.

Działania reklamowe Fabryki Pizzy związane są z otwarciem nowego lokalu restauracji w Katowicach. Kampania, którą przygotowała w całości agencja Hand Made, podzielona została na dwa etapy.

W  pierwszym pojawią się teasery, których motywem przewodnim są podane w zabawnym stylu nazwy potraw dostępnych w restauracji. Na billboardach pojawią się intrygujące hasła, m.in.: "Romantyczna randka z Ostrym Zboczkiem, czy Tłustą Włoszką?", "Ostre starcie z brok'serem", "Syn Pomidora czy Córka Rybaka?". Rozwiązaniem teaserów jest dopełnienie haseł odpowiednimi opisami potraw dostępnych w nowym lokalu Fabryki Pizzy.

Kampania, poza outdoorem prowadzona była w maju w katowickich kinach, w trakcie Festiwalu Filmów Kultowych. Emisja kinowa obejmowała trzy spoty, które nawiązują do layoutów outdoorowych. Kolejne emisje kinowe planowane są w katowickich multipleksach w okresie wakacyjnym. Media na potrzeby kampanii we własnym zakresie zakupił klient. Kampania rozpoczęła się w połowie maja i prowadzona będzie na Śląsku do końca czerwca.

Fabryka Pizzy to dynamicznie rozwijająca się sieć restauracji włoskich. Lokale sieci do tej pory znajdowały się w Krakowie. Restauracja w Katowicach rozpoczyna ekspansję sieci w innych miastach Polski.

08 czerwca 2008   Dodaj komentarz
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Gadzetoman76 | Blogi