Randka z Ostrym Zboczkiem
Agencja Hand Made przygotowała pierwszą w historii kampanię reklamową sieci restauracji Fabryka Pizzy.
Działania reklamowe Fabryki Pizzy związane są z otwarciem nowego lokalu
restauracji w Katowicach. Kampania, którą przygotowała w całości
agencja Hand Made, podzielona została na dwa etapy.
W pierwszym pojawią się teasery, których motywem przewodnim są podane
w zabawnym stylu nazwy potraw dostępnych w restauracji. Na billboardach
pojawią się intrygujące hasła, m.in.: "Romantyczna randka z Ostrym
Zboczkiem, czy Tłustą Włoszką?", "Ostre starcie z brok'serem", "Syn
Pomidora czy Córka Rybaka?". Rozwiązaniem teaserów jest dopełnienie
haseł odpowiednimi opisami potraw dostępnych w nowym lokalu Fabryki
Pizzy.
Kampania, poza outdoorem prowadzona była w maju w katowickich kinach,
w trakcie Festiwalu Filmów Kultowych. Emisja kinowa obejmowała trzy
spoty, które nawiązują do layoutów outdoorowych. Kolejne emisje kinowe
planowane są w katowickich multipleksach w okresie wakacyjnym. Media na
potrzeby kampanii we własnym zakresie zakupił klient. Kampania
rozpoczęła się w połowie maja i prowadzona będzie na Śląsku do końca
czerwca.
Fabryka Pizzy to dynamicznie rozwijająca się sieć restauracji włoskich.
Lokale sieci do tej pory znajdowały się w Krakowie. Restauracja
w Katowicach rozpoczyna ekspansję sieci w innych miastach Polski.
Dodaj komentarz