Świat wokół stołu
Doradcy żywieniowi z SetPoint podjęli współpracę z Ergo International importerem porcelany, ceramiki i szkła, który oferuje produkty pod własną marką Villa Italia. W ramach wspólnych projektów, będą zachęcać zapracowanych, aktywnych Polaków do prowadzenia zdrowego stylu życia.
Obie firmy rozpoczną współpracę od projektu "Świat wokół stołu",
którego twórcą jest Villa Italia. W kampanii edukacyjnej chcą
przełamywać stereotypy, zachęcać Polaków do wspólnych posiłków, uczyć
planowania zakupów, komponowania menu i sztuki serwowania dań.
"Chcemy odejść od stereotypu jadania na pięknej porcelanie tylko od
święta. W dzisiejszej rzeczywistości pełnej pośpiechu i braku czasu
nasz projekt jest próbą nadania szczególnego znaczenia chwilom
i miejscom, w których spożywamy posiłki" – przyznają zgodnie Monika
Maciejewska, Dyrektor Ergo International i Alicja Kalińska założycielka
SetPoint.
Ergo International zadba o piękne aranżacje stołu, a SetPoint będzie
przekonywać, że zmiana nawyków żywieniowych nie oznacza jadania mało
apetycznych posiłków.
"Nasze programy żywieniowe mają zachęcać do zmiany nawyków, dlatego
opracowujemy menu pod kątem indywidualnych upodobań klienta. To są
zawsze smaczne i zdrowe dania" – zapewnia Alicja Kalińska.
Specjaliści z SetPoint i Villa Italia będą wspierać swoje działania
także przy innych projektach. Współpraca ma mieć charakter długofalowy,
a pierwsze podsumowania efektów zostały zaplanowane na grudzień 2008
roku.
Dodaj komentarz