Transparentna Cisowianka
Pod koniec kwietnia, zakład w Drzewcach koło Nałęczowa opuści pierwsza butelka Cisowianki z przezroczystym korkiem. Będzie to jedyna woda mineralna na polskim rynku z taką nakrętką.
Nowe nakrętki to nie jedyny przygotowany na ten sezon element strategii marketingowej, który ma zwrócić uwagę handlowców i klientów na Cisowiankę. W sklepach można już kupić Cisowiankę z nowymi etykietami, a premierę nowego korka zaplanowano na ostatnie dni kwietnia, tuż przed długim weekendem majowym.
"Nie chodzi wyłącznie o wyróżnienie naszego produktu. Woda z definicji powinna być czysta i uznaliśmy, że najlepszym dopełnieniem Cisowianki będą właśnie transparentne korki. Zaważyły też względy związane z higieną produktu i jego jakością. Każdy nowy korek ma wewnątrz specjalną wkładkę, taką drugą część. Dzięki temu nakrętki są szczelniejsze, a zarazem łatwej je odkręcić" - mówi Edyta Bilska, marketing manager w firmie Nałęczów Zdrój, produkującej Cisowiankę.
Korki składające się z dwóch części stosowane są zazwyczaj w produktach z wyższej półki. Dla klientów Cisowianki zmiana korka nie będzie się wiązać z wyższą ceną samej wody. "W dalszym ciągu chcemy, aby nasza woda była towarem pierwszej potrzeby dostępnym dla każdego klienta" - podkreśla Edyta Bilska.
za medialine.pl
Dodaj komentarz