• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Wszystko dla kobiet - czyli czego Wam potrzeba

Wszystko dla kobiet - czyli czego Wam potrzeba

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Ugotuj.to - nowy serwis kulinarny Agory

Do serwisów lifestylowych Agory dołączył Ugotuj.to, który zastąpi dotychczasowy serwis poświęcony tematyce kulinarnej - Kuchnia.Gazeta.pl.

W serwisie Ugotuj.to użytkownicy mają stały dostęp do bazy, w której znajduje się ponad 7000 tysięcy przepisów na potrawy i drinki. Rozbudowana wyszukiwarka przepisów ułatwia wyszukiwanie przepisów pod względem takich praktycznych kryteriów jak m. in. czas przygotowania czy koszt przyrządzenia.
W dziale "ABC gotowania" przygotowano dla miłośników sztuki kulinarnej bogatą encyklopedię haseł związanych z kuchnią, a także liczne porady i triki, które można zastosować podczas gotowania.
Materiały przygotowane w Ugotuj.to zamieszczane są w formie artykułów oraz materiałów wideo.

- Tworząc serwis Ugotuj.to postawiliśmy przede wszystkim na przyjazny system wyszukiwania przepisów. Nasz użytkownik ma możliwość znalezienia nie tylko tego, na co w danej chwili ma ochotę. Teraz może bowiem wziąć pod uwagę szereg innych czynników przy wyborze, choćby to, ile ma czasu i z jakiej metody przygotowania dania chce skorzystać - mówi Magdalena Wasilewska-Michalska, szefowa serwisów lifestylowych Agory.

Partnerem serwisu Ugotuj.to jest miesięcznik "Kuchnia", co dodatkowo zwiększa jakość i ilość zamieszczanych w serwisie artykułów poświęconych tematyce kulinarnej.

Startowi serwisu towarzyszy kampania wizerunkowa, której celem jest zwrócenie uwagi na szczególną atrakcję Ugotuj.to - możliwość precyzyjnego wyboru potraw. Działania promocyjne obejmują internet (m. in. zasięgi Ad.net, Google, eBay, Ósemka, poradnikzdrowie.pl oraz serwisy internetowe Agory) i prasę (Gazeta Wyborcza, Metro, miesięcznik Kuchnia, Poradnik Domowy, magazyn Sense).

Kreacje internetowe przygotowała agencja interaktywna Byss, kreacje prasowe - dział marketingu Pionu Internet Agory. Za zakup mediów odpowiadają Hypermedia oraz dział marketingu. Kampania potrwa do 13 kwietnia br.

26 marca 2008   Komentarze (3)
pomoc   serwis   kobieta   trendy   ciekawostka   ugotuj   gotowanie  
muzyczny
26 marca 2008 o 21:26
pozdrawiam i polecam
muzyczny
26 marca 2008 o 21:26
zajrzę na pewno
aanita
26 marca 2008 o 19:23
pewnie zajrze :)

Dodaj komentarz

Gadzetoman76 | Blogi