Dziewczyny, tak nie pisze się CV...
Zresztą zobaczcie same, co można spotkać w dokumentach, które przychodzą do firmy :)
Wszystko dla kobiet - czyli czego Wam potrzeba
Zresztą zobaczcie same, co można spotkać w dokumentach, które przychodzą do firmy :)
Marka Dyrberg/Kern słynie z miłości do kolorowych kamieni szlachetnych (wszystkie są ręcznie cięte) oraz wyjątkowej precyzji wykonania. Szczególną wagę przywiązuje do jakości używanych materiałów. Projektanci tworzą dwie kolekcje rocznie.
Czysty,
bezkompromisowy styl Dyrberg/Kern widoczny jest nie tylko w projektach
biżuterii, ale również w opakowaniach produktów, reklamie oraz wystroju
salonów tej marki, których listę można znaleźć na stronie
dyrbergkern.pl.
Duńska firma Dyrberg/Kern powstała w roku 1985. Jej założyciele, Gitte
Dyrberg i Henning Kerna, absolwenci Szkoły Designu w Kopenhadze, na
początku projektowali odzież damską. Oficjalnie, jako marka
Dyrberg/Kern, zaprezentowali się w roku 1987, podczas pokazów mody
Copenhagen Fashion Fair.
W roku 1990 duet zaczął tworzyć kolekcje biżuterii, które przyniosły im
międzynarodową sławę i sukces. Ich styl bazuje na tradycjach
skandynawskich, ale nie jest wyłącznie "nordycki". To mieszanka ich
własnych pomysłów i światowych trendów, trafiająca w gust kobiet
w każdym wieku i na całym świecie. Klasyczne, ponadczasowe projekty nie
tracą szybko na aktualności - są modne dłużej niż jeden sezon.
Markę DYRBERG/KERN można znaleźć w galeriach i salonach w większych
miastach Polski. Najnowsze stoisko firmy zostało otworzone w Galerii
SFERA w Bielsku-Białej.
Kosmetyki inspirowane egzotycznymi zapachami i zabiegami pielęgnacyjnymi pomagają stworzyć atmosferę SPA w domu. Luksja Rituals to propozycja dla wszystkich kobiet, które lubią oddawać się rytuałom upiększającym, ale które nie zawsze – w wirze codziennych obowiązków – mają czas na złożone zabiegi.
Na początku kwietnia na rynku pojawiła się linia kosmetyków Luksja
Rituals, wyprodukowana z myślą o Paniach kochających swoją kobiecość,
pragnących czuć się zawsze atrakcyjnie. Linię tworzą cztery warianty
zapachowe: Thai Fusion, Bali Escape, Japanese Spa, Indian Spice. Każdy
z nich składa się z żelu pod prysznic, płynu do kąpieli i mydła.
Luksja Rituals skorzystała ze składników, które kobiety w różnych
zakątków świata (Tajlandia, Bali, Indie, Japonia) stosują z pożytkiem
dla swojej skóry i po to, by podkreślić kobiecość, nie tylko cielesną:
Thai Fusion działa relaksacyjnie. Zawiera bogaty
w witaminy owoc granatu i mleczko hibiskusa, składniki znane
z właściwości przeciwutleniających i kojących. Thai Fusion to także
zmysłowy zapach.
Bali Escape ma działanie odświeżające. Został wzbogacony
odżywczymi wodorostami i morskimi minerałami, które nawilżają,
odnawiają i pozwalają nadać skórze zniewalający, świeży zapach.
Japanese Spa działa nawilżająco. Zawiera znane ze swoich
dobroczynnych cech zielona herbatę, mleczko ryżowe i awokado. Nadaje
skórze delikatny, kobiecy zapach.
Indian Spice pobudza. Wchodzące w jego skład goździk,
cynamon, gałka muszkatołowa i imbir wspomagają krążenie krwi i dają
bodziec do działania, a przy tym pozwalają uzyskać intrygujący,
egzotyczny zapach.
Do tej pory większość innowacji w produktach sportowych miała na celu głównie poprawę wyników sportowców. Nowa technologia Geox powraca do podstawowej zasady sportu, który ma być przede wszystkim źródłem zdrowia.
W zwykłym obuwiu sportowym pot wytwarzany podczas intensywnego wysiłku
fizycznego zostaje uwięziony wewnątrz buta, co daje odczucie, jakby
stopa została opakowana w plastikową torbę. To może być powodem
nieprzyjemnych doznań, niehigienicznych efektów, a niekiedy powoduje
patologie, jak np. „stopa atlety”. Technologia NET® likwiduje te
problemy, ponieważ pozwala stopom oddychać całą powierzchnią.
Tradycyjna podeszwa gumowa została zastąpiona przez zewnętrzną
konstrukcję i wspomagającą siatkę. Takie rozwiązanie, w połączeniu ze
specjalną membraną, pozwala stopom oddychać, chroniąc równocześnie
przed przedostawaniem się wody do środka buta.
Na bazie patentu NET®, Geox stworzył nową linię obuwia sportowego Alpha
- w wersjach damskiej i męskiej. To pierwsza kolekcja w historii tej
firmy, która dedykowana jest dla sportowców. Oprócz wartości
technologicznych, zwracają także uwagę walory wizualne, będące
odzwierciedleniem najnowszych trendów w modzie. Aerodynamiczne kształty
zostały podkreślone przez boczny pionowy wzór wygiętych linii. Kolekcja
jest utrzymana w nowoczesnych odcieniach kolorystycznych, a całość
dopełniają odblaskowe detale. Propozycja Geox ucieszy z pewnością
lekkoatletów, tenisistów oraz wszystkich amatorów aktywnego wypoczynku.
W Polsce linia Alpha pojawi się w salonach obuwniczych na początku 2009
r.
„Dziś tworzymy sport, który oddycha. Jest to odpowiedź na potrzeby
naszych klientów, którzy przyzwyczaili się do tego, że w butach Geox
stopy oddychają. Teraz poszukują oni tych samych korzyści w obuwiu
sportowym. „Sport, który oddycha” to proste, ale zarazem bardzo nośne
hasło, które sygnalizuje obecność Geox na nowym rynku i oznacza
początek nowej ery” - zapowiada Mario Moretti Polegato, prezes
i założyciel Geox.
Technologię NET® dla obuwia sportowego, efekt swoich czteroletnich
badań laboratoryjnych, Grupa Geox przedstawiła 2 kwietnia br.
w Mediolanie podczas konferencji prasowej.
W przyszłym tygodniu wystartuje intensywna kampania reklamowa serwisu nocoty.pl. Wystąpią w niej takie gwiazdy, jak Doda, Pudzian i Isis Gee, które powiedzą o sobie coś, czego zupełnie byśmy się po nich nie spodziewali. Coś, na co można zareagować jedynie stwierdzeniem: „No co ty!?” To pierwsza tego typu akcja w Polsce, kiedy gwiazdy występują w kampanii reklamowej serwisu plotkarskiego. To również pierwsza kampania reklamowa, w której gwiazdy pokazują, jak duży dystans mają do siebie i do tego, co się o nich pisze.
Kampania reklamowa serwisu nocoty.pl jest kampanią wizerunkową o mocno intrygującym charakterze. Jako główni bohaterowie występują w niej piosenkarka Doda (wyznająca, że jest grzeczna), Pudzian (który przekonuje, że nie ma siły) i reprezentująca Polskę na tegorocznym konkursie Eurowizji piosenkarka Isis Gee (która twierdzi, że mówi po polsku). Hasła pojawiające się przy każdej z gwiazd są tak nieoczekiwane, że jedyną reakcją użytkownika jest niedowierzanie wyrażone sformułowaniem No co ty!? – które jednocześnie jest nazwą promowanego serwisu.
„Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na kampanię reklamową serwisu, który nie ma żadnych związków z marką WP.” – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce. „Nieprzypadkowo do tego celu wybraliśmy nocoty.pl. Serwis, uruchomiony zaledwie pół roku temu, ma bardzo duży potencjał i liczymy, że kampania z udziałem gwiazd pierwszego formatu zapewni mu jeszcze silniejszą pozycję na rynku. Nie ukrywam, że zamierzamy walczyć o pierwsze miejsce w tej kategorii.” – dodaje Joanna Pawlak.
Kampania reklamowa kierowana jest do osób zainteresowanych tematyką szeroko pojętego show-biznesu, przede wszystkim do młodzieży i kobiet w wieku 25-35, korzystających z Internetu i pochodzących z największych aglomeracji w Polsce. Prowadzona będzie między innymi w takich aglomeracjach, jak Trójmiasto, Warszawa, Kraków czy Poznań.
„Nie ukrywam, że inspiracją do tej kampanii był dla nas doskonale znany wszystkim internautom (bo obejrzany łącznie prawie 20 mln razy) filmik „I’m F***Ing Matt Damon”. Zastanawialiśmy się, czy polskie gwiazdy mają do siebie tyle dystansu, co Matt Damon, Ben Affleck, Brad Pitt czy Harrison Ford. Okazało się, że tak!” – mówi Natalia Hatalska, Kierownik Zespołu Komunikacji w Wirtualnej Polsce. „Cieszę się, że do kampanii udało nam się pozyskać prawdziwe gwiazdy (a nie sobowtórów) i to w dodatku takie, które nie schodzą z pierwszych stron gazet. Praca z Dodą, Isis Gee i Pudzianem była dla nas fantastycznym doświadczeniem.”
Kampania ruszy 16 maja. Prezentowana będzie w prasie, radiu, Internecie i na nośnikach outdoorowych. Obecnie prowadzone są działania online z zakresu marketingu wirusowego.
Hasła:
Doda: Jestem grzeczna
Isis Gee: I can speak Polish
Pudzian: Nie mam siły
Kreacja:
Agencja reklamowa Touchpoint RC
Zakup i planowanie mediów:
Marek Gawdzik, Specjalista ds. planowania mediów, Zespół Komunikacji WP
Serwis nocoty.pl to plotki o panach i paniach, galerie zdjęć, multimedia, katalog gwiazd. Kierowany jest do wszystkich miłośników „światowego życia”, uwielbiających błysk fleszy, czerwone dywany, niesamowite historie miłosne, małe i większe gwiazdorskie skandale.