Tańsze zakupy z Visą Rossmann
Rossmann wraz mBankiem z firmą proponują klientom zakupy z 5% rabatem na cały asortyment w sklepach Rossmann.
Od 4 kwietnia, dzięki wyjątkowej partnerskiej karcie kredytowej Visa Rossmann jej posiadacze będą mogli nie tylko korzystać z łatwego i szybkiego dostępu do dodatkowych pieniędzy, ale także oszczędzać dzięki 5% rabatowi w blisko 300 drogeriach Rossmann na terenie całej Polski. Rabat obejmuje cały asortyment, bez limitu wydatków, również ceny promocyjne - zatem posiadacze otrzymają 5% zniżki od kwoty wskazanej na paragonie.
Wniosek o kartę można będzie składać w sklepach Rossmann: w wersji elektronicznej w nowoczesnych infokioskach lub też wypełniając papierowy dokument, jak również w Centrach Finansowych i mKioskach mBanku, na mLinii 0 801 300 800 oraz na stronach internetowych: www.rossmann.com.pl oraz www.mBank.pl. Ponadto na terenie wybranych sklepów przeprowadzane będą akcje aktywnej sprzedaży prowadzone przez pracowników mBanku.
Wprowadzenie karty Visa Rossmann połączone jest z Festiwalem „Skarby Urody" - organizowanym przez Rossmann w 8 największych miastach Polski z okazji 15-lecia firmy. Najbliższa impreza odbędzie się w Łodzi w terminie 26.04. - 27.06.2008.
Korzyści karty kredytowej Visa Rossmann:
• wypukła Visa Classic wyposażona zarówno w mikroprocesor, jak i pasek magnetyczny
• 5% rabatu na cały asortyment w sklepach Rossmann, również od cen promocyjnych, bez limitu wydatków
• specjalne oferty tylko dla posiadaczy karty
• 0 zł za wydanie karty, karta wydawana na 3 lata, opłata za rok 30 zł
• limit kredytowy w wysokości od 1200 do 20 000 PLN
• nieoprocentowany kredyt do 54 dni (grace period)
• oprocentowanie 19 % po zakończeniu grace period
• łatwy i szybki dostęp do dodatkowych pieniędzy
• możliwość dokonywania płatności w punktach oznaczonych logo VISA - na całym świecie
• łatwe i bezpieczne zakupy także w Internecie
• pełna kontrola nad wydatkami poprzez bezpłatne eKONTO i bezpłatne wyciągi elektroniczne
Rossmann to obecnie jedna z największych sieci drogeryjnych w Europie, funkcjonująca w Niemczech, Polsce, Czechach i na Węgrzech. W Polsce Rossmann jest liderem w branży, posiada sieć placówek samoobsługowych zlokalizowanych w całym kraju. W chwili obecnej sieć liczy blisko 300 sklepów we wszystkich większych miastach w Polsce.
W 2008 roku firma zamierza otworzyć kilkadziesiąt nowych placówek. Wszystkie uruchamiane w Polsce filie Rossmann to placówki samoobsługowe, które charakteryzują się szerokim asortymentem drogeryjno - perfumeryjnym (9,5 tys. pozycji) oferowanym w niskich cenach.
***
Rossmann to obecnie jedna z największych sieci drogeryjnych w Europie, posiadająca ponad 1800 sklepów, funkcjonująca w Niemczech, Polsce, Czechach i na Węgrzech.
W Polsce Rossmann jest liderem w branży, posiada sieć placówek samoobsługowych zlokalizowanych w całym kraju. W chwili obecnej sieć liczy blisko 300 sklepów we wszystkich większych miastach w Polsce. W 2008 roku firma zamierza otworzyć kilkadziesiąt nowych placówek na terenie całego kraju. Wszystkie uruchamiane w Polsce filie Rossmann to placówki samoobsługowe, które charakteryzują się szerokim asortymentem drogeryjno - perfumeryjnym (9,5 tys. pozycji) oferowanym w niskich cenach, profesjonalną obsługą, harmonijnym układem sklepu, dobrym oświetleniem, jasną kolorystyką oraz utrzymanym w tonacji czerwono-białej wyposażeniem sklepu.
Na fasadzie każdego sklepu widnieje logo firmy - wpisany w literę "O" Centaur - mityczna postać grecka: pół-koń pół mężczyzna, będące wizualizacją nazwiska założyciela i właściciela firmy (Ross - rumak, mann - mężczyzna).